Zapytanie ofertowe nr 7/2025
pn. „Zakup sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego” dofinansowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego na podstawie umowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/17 zawartej w dniu 27.03.2024 r. pomiędzy Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia, a Narodowym Funduszem Zdrowia
I. ZAMAWIAJĄCY :
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Zdrowia w Mircu
Tel: 41 271 30 88, NIP: 664-10-35-939, REGON: 290415555
II. PROCEDURA ROZPATRYWANIA OFERT
Zamawiający rozpatrzy oferty w trybie konkursu ofert – wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320).
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konfiguracja sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego dofinansowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego na podstawie umowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/17 zawartej w dniu 27.03.2024 r. pomiędzy Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia a Narodowym Funduszem Zdrowia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do zapytania „Specyfikacja przedmiotu zamówienia”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 29.08.2025 r
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
- Oferta w szczególności powinna być:
– opatrzona pieczątką firmową,
– posiadać datę sporządzenia,
– zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, e-mail,
– być złożona na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, oferty złożone na innym
formularzu nie będą rozpatrywane,
– podpisana przez wykonawcę.
– zawierać zaakceptowany i podpisany projekt umowy – Załącznik nr 4
– zawierać nazwę, model lub inny opis pozwalającym na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego sprzętu
- Wykonawca będzie związany ofertą przez okres minimum 30 dni, tj. do dnia 27.08.2025 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego” dofinansowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” lub wysłana na adres mailowy: przychodnia@spzoz-mirzec.pl, osobiście, pocztą lub kurierem:
Mirzec Stary 14, 27-220 Mirzec do dnia 28.07.2025 r. do godziny 15,00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.07.2025 r. o godzinie15.15. - Oferty złożone po terminie oraz na innym formularzu niż załączony do niniejszego zapytania nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VII. KRYTERIA OCENY OFER
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
- Łączna cena brutto 80%.
- Okres gwarancji:
– 12-36 miesięcy – 5%
– 48 miesięcy – 10%
– 60 miesięcy – 20%
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie powiadomiony pisemnie, telefonicznie lub mailowo o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
IX. INFORMACJA DODATKOWE
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu doprecyzowania ofert.
c) Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy na „Zakup sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego” dofinansowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”.
d) Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
X. WARUNKI PŁATNOŚCI
Wynagrodzenie za wykonanie usługi płatne jest przelewem z rachunku Zamawiającego na konto Wykonawcy, do 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
XI. ZAŁĄCZNIKI
- Zał. Nr 1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia
- Zał. Nr 2 Wzór formularza ofertowego
- Zał. Nr 3 RODO
- Zał. Nr 4 Wzór umowy z załącznikami
- Zał. Nr 5 Oświadczenie
- Zał. Nr 6 Wykaz oferowanych urządzeń
XII. OSOBA DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO
Edyta Bąk, tel. 41 271 30 88, adres e-mail: przychodnia@spzoz-mirzec.pl, adres do korespondencji Mirzec Stary 14, 27-220 Mirzec.