Mirzec, dnia 24.06.2025 r.
Zapytanie ofertowe nr 1/2025 pn. ,,Zakup sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego” dofinansowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03- 0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego na podstawie umowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/17zawartej w dniu 27.03.2024 r. pomiędzy Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia a Narodowym Funduszem Zdrowia
I. ZAMAWIAJĄCY:
Samodzielny Publiczny Zakład Opiekidrowotnej Ośrodek Zdrowia w Mircu
Tel: 41 271 30 88, NIP: 664-10-35-939, REGON: 290415555
II. PROCEDURA ROZPATRYWANIA OFERT
Zamawiający rozpatrzy oferty w trybie konkursu ofert – wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320).
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konfiguracja sprzętu serwerowa-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego dofinansowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanegona podstawie umowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/l 7 zawartej w dniu 27.03.2024r. pomiędzy Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia a Narodowym Funduszem Zdrowia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do zapytania
,,Specyfikacja przedmiotu zamówienia”. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 29.08.2025 r
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego z
- Oferta w szczególności powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, e-mail,
- być złożona na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, oferty złożone na innym formularzu nie będą rozpatrywane,
- podpisana przez wykonawcę.
- zawierać zaakceptowany i podpisany projekt umowy – Załącznik nr 4
- zawierać nazwę, model lub inny opis pozwalającym na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego sprzętu4. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres minimum 30 dni, do dnia 07.08.2025 r.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego” dofinansowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.0l-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” lub wysłana na adres mailowy: przychodnia@spzoz-mirpl, osobiście, pocztą lub kurierem:
Mirzec Stary 14, 27-220 Mirzec do dnia 08.07.2025 r. do godziny 15:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.07.2025 r. o godzinie15:15.
- Oferty złożone po terminie oraz na innym formularzu niż załączony do niniejszego zapytania nie będą
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych
VII. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
- Łączna cena brutto 80%.
- Okres gwarancji:
- 36 miesięcy- 0%
- 48 miesięcy – 10%
- 60 miesięcy – 20%
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wykonawca , którego oferta została wybrana zostanie powiadomiony pisemnie, telefonicznie lub mailowo o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
IX. INFORMACJA DODATKOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu doprecyzowania
- Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy na „Zakup sprzętu serwerowo sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego” dofinansowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.0l-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”.
- Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl 66 kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
X. WARUNKI PŁATNOŚCI
Wynagrodzenie za wykonanie usługi płatne jest przelewem z rachunku Zamawiającego na konto Wykonawcy, do 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
XI. ZAŁĄCZNIKI
- Zapytanie ofertowe IT
- Zał. Nr 1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia
- Zał. Nr 2 Wzór formularza ofertowego
- Zał. Nr 3 RODO
- Zał. Nr 4 Wzór umowy z załącznikami
- Zał. Nr 5 Oświadczenie
- Zał. Nr 6 Wykaz oferowanych urządzeń
XII. OSOBA DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO
Edyta Bąk, tel. 41 271 30 88, adres e-mail: przychodnia@spzoz-mirzec.pl, adres do korespondencji Mirzec Stary 14, 27-220 Mirzec.